Про голови* багато писали, а от про саму систему акустики щось геть немає. А голова* без акустики то так, пшик )))
Коротко опишу свою акустичну систему, бо прийшов час для заміни...типу нехай залишиться в архіві.
Голови в мене завжди однодінові, чисто під музику. Зараз стоїть черговий Кларіон.
З усіх дверцят видалив штатну акустику і замінив на непогані трьохполоски - це основа звуку, в принципі. Марки не пам"ятаю, давно було, та це і не так важливо. Вибір широкий, можна підібрати під свій смак та з різним ціновим діапазоном.
На передні стійки добавив "піщалки"(високочастотки), тільки розвернув до сидінь, а не на скло, як було в штатному варіанті. Принцип - динамік біля водія направлена на пасажира, а біля пасажира на водія. Високі частоти мусять йти прямо на слухача, а не відбиватись чи ще щось...це низьким пофіг куди лупити А на передні дверцята, зверху під склом, добавив середньочастотні динаміки. Все по фен шую))) Від високих зверху, через середні посередині, до низьких(трьохполосок) знизу дверцят.
Над задніми сидіннями добавив високочастотки(піщалки). Високих завжди не вистачає, от середина буде йти з передніх дверок, а низів вистачає з динаміків низу дверок+субвуфер.:
Тепер задні дверцята... Поставив двохполоски(без басів) та високочастотні. Всього то тільки зайняв пусте місце в дверях)))
Ну, хотів без субвуфера, але пішов по класичному шляху, все ж поставив. Суб зайняв трохи багажника, але то таке....красота требует жертв)
Всю цю хрєнь кочегарить підсилювач...ще плюс багато різних примочок, блочків і всякого такого різного:
Загальний вигляд :
Це коротко, в загальному, без технічних деталей. Технічні тонкощі краще знають специ, замовник повинен тільки знати та уявляти, що саме він хоче мати в результаті та вичавити це з виконавця, який постійно намагається розповісти, що "так не можа" і "це неможливо" і всяке таке подібне. Тут головне, потім розібратись в регуляторах та налаштувати звук під себе, через регулятори на підсилювачі, на субвуфері, і звичайно, на голові. В мене на це пішло роки два)))
Така деталь, що боротьбу вів не за потужність гучності, а за якість. І звук в салоні вийшов смачним та якісним. Звичайно, не ідеал...але все ж.
Зараз напрацьовую повну заміну...час іде, нові розробки і всяке таке інше....