ГАРАЖ - Technical Information => HUMMER H1 => Тема начата: Alex Ice от Января 19, 2010, 16:20:53 pm



Название: Re: Реальный расход Hummer H1
Отправлено: Alex Ice от Января 19, 2010, 16:20:53 pm
Пишите! :big_smile:


Название: Re: Re: Реальный расход Hummer H1
Отправлено: YURKEN от Января 28, 2010, 00:03:59 am
Че писать там от оборотов 2000 - по трассе до киева 16 литров соляры - 2500 оборотов 18 литров солярки и 2500-3000 20 литров солярки ! Проверенно опытным путем и 30000 км пробега Лично! И даже в суровую снежную зиму по полям за зайцами по пашне не более 20 солярки на 6.5 Турбе!


Название: Re: Re: Реальный расход Hummer H1
Отправлено: РуС от Марта 26, 2010, 23:06:34 pm
небольшой расход для такого танка...


Название: Re: Re: Реальный расход Hummer H1
Отправлено: DenH от Июня 10, 2024, 15:26:45 pm

Розумію, що вас турбує підвищена витрата палива на вашому автомобілі. З вашого опису видно, що навіть за різних умов експлуатації (трасою, у сувору зиму, на ріллі) витрата дизельного палива залишається досить високою. Ось кілька можливих причин та рекомендацій щодо вирішення проблеми:

Можливі причини підвищеної витрати палива:
Паливна система:

Форсунки: Забруднені або несправні форсунки можуть призвести до неправильного розпилу палива, що збільшує його витрату.
Паливний насос: Несправний паливний насос може подавати неправильний тиск, що також впливає на витрату.
Система впуску повітря:

Фільтр повітря: Забруднений повітряний фільтр знижує подачу повітря в двигун, що призводить до неправильного змішування палива та повітря.
Турбіна: Несправності в роботі турбіни або інтеркулера можуть знижувати ефективність двигуна.
Система випуску газів:

Каталізатор або сажовий фільтр: Забруднені або заблоковані компоненти системи випуску можуть спричинити підвищений опір вихлопних газів, що впливає на продуктивність двигуна.
Датчики та електроніка:

Датчик кисню (лямбда-зонд): Несправний датчик може давати неправильні показання, що призводить до підвищеної витрати палива.
Датчик масової витрати повітря (MAF): Забруднений або несправний датчик MAF може призвести до неправильної суміші палива та повітря.
Механічні проблеми:

Компресія в циліндрах: Низька компресія може знижувати ефективність згоряння палива.
Впускні та випускні клапани: Неправильно налаштовані або зношені клапани можуть знижувати продуктивність двигуна.
Рекомендації:
Діагностика паливної системи:

Перевірте форсунки та паливний насос на предмет правильного функціонування та відсутності витоків.
Очищення та заміна фільтрів:

Заміна повітряного фільтра та, за необхідності, очищення турбіни та інтеркулера.
Перевірка випускної системи:

Перевірте каталізатор та сажовий фільтр на предмет забруднення та, за необхідності, очистіть або замініть їх.
Діагностика датчиків:

Перевірте роботу лямбда-зонда та датчика масової витрати повітря (MAF), замініть їх у разі необхідності.
Перевірка механічних компонентів:

Проведіть тест компресії в циліндрах та перевірте стан впускних та випускних клапанів.
Підсумок:
Висока витрата палива може бути викликана різними факторами. Рекомендується провести комплексну діагностику автомобіля для визначення точної причини та подальшого усунення проблеми. Це допоможе не тільки знизити витрату палива, але й покращити загальну продуктивність автомобіля.


 Rambler's Top100 @Mail.ru